50 χρόνια ζώνη ασφαλείας


50 χρόνια πρωτοπορίας γιορτάζει σήμερα η Volvo, αφού στις 13 Αυγούστου του 1959 το πρώτο όχημα με ζώνη ασφαλείας τριών σημείων πέρασε τη γραμμή παραγωγής. Το μοντέλο ήταν ένα Volvo PV544.
Τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων την είχε εφαρμόσει ο Nils Bohlin, ο οποίος τη δεκαετία του 1950 ανέλυσε τις δυνάμεις που ασκούνται στην περίπτωση μιας σύγκρουσης. Πράγμα εύκολο για τον Bohlin αφού πριν δουλέψει στη Volvo εργαζόταν ως μηχανικός αεροσκαφών και πιο συγκεκριμένα στον τομέα του σχεδιασμού των εκτινασσόμενων καθισμάτων των πιλότων, οπότε είχε πολύ καλή αντίληψη των δυνάμεων που ασκούνται στο ανθρώπινο σώμα και του τρόπου με τον οποίο αυτό πρέπει να προστατευθεί. Πρέπει πάντως να τονίσουμε ότι και πριν από την ζώνη ασφαλείας των τριών σημείων της Volvo υπήρχαν άλλες λύσεις όπως η ζώνη ασφαλείας δύο σημείων που είχε από το 1958 η Saab

Rolls Royce Ghost




Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με έναν κινητήρα 6,6 λίτρων ο οποίος θα αποδίδει 570 ίππους και 78,8 kgm ροπής. O 12κυλινδρος κινητήρας που προσφέρει αυτές τις εκρηκτικές επιδόσεις στην Ghost θα συνεργάζεται με ένα 8ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Ghost θα εξοπλίζεται με ένα ειδικά για εκείνη εξελιγμένο σασί, αλλά και μια αερανάρτηση για την μέγιστη οδηγική απόλαυση, αλλά και άνεση. Η ανάρτηση θα διαθέτει αυξημένη ευαισθησία, που ακόμα και η παραμικρή ανωμαλία του οδοστρώματος θα γίνεται αντιληπτή, ενώ χάρη στον εξελιγμένο υπολογιστή που διαθέτει θα είναι εφικτό να πραγματοποιούνται σύνθετοι υπολογισμοί κάθε 2.5 milliseconds. Επίσης, μεταβαλλόμενο θα είναι και το ύψος του αμαξώματος κατά 25mm. H Ghost θα κατασκευάζεται στο Goodwood και αναμένεται να κοστίζει περίπου € 190.000.

BMW X1


Η Χ1 έχει πολλές αλλαγές από την πρωτότυπη μορφή της που εμφανίστηκε στο περσινό σαλόνι του Παρισιού. Υιοθετεί πρώτον τη μάσκα που φαίνεται πως θα αποτελεί κοινό τόπο για τα μοντέλα της μάρκας στο μέλλον, ενώ και στο πίσω μέρος μας φέρνει στο νου τις γραμμές της νέας σειράς 5 GT. Τα μηχανικά σύνολα της Χ1 θα είναι δύο μοτέρ βενζίνης και τρία πετρελαίου. Τα πρώτα είναι ατμοσφαιρικά 2,0 και 3,0 λίτρων με απόδοση 143 και 258 ίππων που εξοπλίζουν τις xDrive18i και xDrive28i αντίστοιχα ενώ οι πετρελαιοκίνητες xDrive18d, xDrive20d και xDrive23d αποδίδουν με τη σειρά 143, 177 και 204 ίππους, να τονίσουμε πως και η Χ1 φέρει το πακέτο τεχνολογικών εφαρμογών EfficientDynamics με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων.

JAGUAR XJ



H παρουσίαση της ολοκαίνουργιας XJ αποτελεί σημείο αναφοράς στην ολική ανανέωση της Jaguar.Η πανοραμική γυάλινη οροφή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σχεδιαστικής επινόησης της ολοκαίνουργιας XJ, προσφέροντας στο αυτοκίνητο χαμηλότερη αεροδυναμική γραμμή και ταυτόχρονα βελτιώνοντας δραματικά το φωτισμό και την αίσθηση του χώρου στο εσωτερικό.Στην κατασκευή του σασί της νέας XJ χρησιμοποιείται αλουμίνιο αντίστοιχο με αυτό που χρησιμοποιείται στη αεροναυπηγική. Για αυτό το λόγο είναι τουλάχιστον 150kg ελαφρύτερη από τους ανταγωνιστές της, γεγονός που προσδίδει βελτιωμένες επιδόσεις, καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και οικονομία ενώ ταυτόχρονα αποδίδει αυξημένη ισχύ, μειωμένες εκπομπές ρύπων και παρέχει βελτιωμένη ασφάλεια.