Λεπτομέριες για την Ferrari 458 Italia από τον Paolo Pininfarina
50 χρόνια MINI
Έχουν περάσει ακριβώς 50 χρόνια από τότε που η British Motor Corporation παρουσίασε το πρώτο Mini, ένα αυτοκίνητο πραγματικά επαναστατικό αλλά και συμβολικό για την εποχή του. Μάξιμουμ εσωτερικός χώρος με μίνιμουμ εξωτερικό μέγεθος θέσεις για τέσσερα άτομα, άψογα οδηγικά χαρακτηριστικά, οικονομία στην κατανάλωση και, φυσικά, πολύ προσιτή τιμή, αφού το πρώτο Mini κόστιζε μόλις 496 λίρες. Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι ότι ο σχεδιαστής του πρώτου Mini ήταν ο Έλληνας Αλέκος Ισιγόνης, ένας άνθρωπος του οποίου το όραμα δημιούργησε το πλέον διαχρονικό αυτοκίνητο. Όλα αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του έχουν καθιερώσει το Mini ως ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα όλων των εποχών. Για χάρη του έχουν δημιουργηθεί αμέτρητα fan clubs, κυκλοφορούν αμέτρητες συλλεκτικές εκδόσεις, όπως αυτή με το «50», που είναι αφιερωμένη στο μισό αιώνα ζωής του και γίνονται αγώνες ειδικά για αυτό, όπως το διάσημο πλέον Mini Challenge. Tο Mini έχει παράδοση στους αγώνες, με παρθενική εμφάνιση το 1959 στη Μόντσα και πρώτη μεγάλη εμφάνιση στο Μονακό το 1964 με το Φιλανδό Rauno Aaltonen στο τιμόνι, ο οποίος άφησε πίσω του αγωνιστικά μεγαθήρια της εποχής για τη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, πριν τουμπάρει ενώ απείχε μόλις τρεις γύρους από τον τερματισμό. Παρ’ όλα αυτά το Mini κέρδισε τις εντυπώσεις και τα πρωτοσέλιδα, αφού τα 70 άλογα της αγωνιστικής του έκδοσης τότε δεν δικαιολογούσαν τον αέρα της υπεροχής του. Τα καλύτερα όμως θα ακολουθούσαν, αφού τα επόμενα χρόνια το Mini Cooper εξελίχτηκε σε πρωταγωνιστή των αγώνων, καθώς πίσω από το τιμόνι του ξεκίνησαν την αγωνιστική τους καριέρα θρυλικοί οδηγοί, όπως οι Niki Lauda, Graham Hill, James Hunt, Jackie Stewart.
Νεο σήμα για την AUDI
Η ιστορία του οίκου μετρά 100 χρόνια ζωής, το έμβλημα του όμως δημιουργήθηκε το 1932 μετά τη συγχώνευση τεσσάρων ανεξάρτητων έως τότε κατασκευαστών οχημάτων: της Audi, της DKW, της Horch και της Wanderer. Αυτούς δηλαδή που συμβολίζει και ο κάθε κύκλος. Στη διάρκεια βέβαια των ετών έχει αλλάξει και εξελιχθεί πολλές φορές. Στην τελευταία του μορφή, εμφανίζεται ακόμη πιο τρισδιάστατο σε σύγκριση με το προηγούμενο με περισσότερες γωνίες, μοντέρνο και πιο «γυαλιστερό».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)