Η Honda θα παρουσιάσει στην έκθεση του Τόκιο ένα πρωτοποριακό μικρό αυτοκίνητο. Το EN-V concept όπως ονομάζεται θα έχει έντονη την εικόνα του «ρετρό» αυτοκινήτου όμως τόσο κάτω από το καπό του όσο και στο εσωτερικό του θα χρησιμοποιεί πραγματικά πρωτοποριακές λύσεις.Το EN-V concept του οποίου οι πρώτες φωτογραφίες δόθηκαν στη δημοσιότητα μόλις χθες, θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Τόκιο. Το αυτοκίνητο θα αποτελεί ένα μικρό όχημα πόλης, το οποίο θα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Αυτή θα αποθηκεύεται σε μικρές μπαταρίες ιόντων λιθίου, που με τη σειρά τους θα τροφοδοτούν ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα. Το αυτοκίνητο όπως μπορείτε να διακρίνεται και στη φωτογραφία δίνει έμφαση στο «ρετρό» σχεδιασμό, και συγκεκριμένα στο μοντέλο N360 της δεκαετίας του 1960. Το EN-V θέλει να είναι όσο πιο κοντά στο νεανικό κοινό γίνεται, παρά τον ρετρό σχεδιασμό του. Έτσι τα υλικά στα καθίσματα μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τα γούστα, υπάρχει οροφή που κάνει χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, υπάρχει πλήρες σύστημα ψυχαγωγίας με σύστημα πλοήγησης αλλά και τεχνολογία που η εταιρεία ονομάζει Hello και μέσα από το σύστημα της ψυχαγωγίας κάνει δυνατή την επικοινωνία μεταξύ άλλων οχημάτων Honda. Το πιο σημαντικό όμως μοιάζει να είναι το σύστημα μετακίνησης U3-X που το αυτοκίνητο θα φιλοξενεί στην πόρτα του συνοδηγού. Πρόκειται για μια τεχνολογία παραπλήσια σε χρήση με το γνωστό Segway, η οποία μπορεί να μεταφέρει ένα άτομο για συγκεκριμένη απόσταση, ζυγίζει 10 κιλά, και επίσης λειτουργεί με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ιόντων λιθίου που λειτουργούν για μια ώρα.
Honda EN-V
Honda CR-Z Concept
Η Honda έδωσε φωτογραφίες και λεπτομέρειες για το CR-Z Concept 2009 το οποίο θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Τόκιο τον επόμενο μήνα. Το αυτοκίνητο είχε εμφανιστή για πρώτη φορά το 2007 και πλέον δείχνει ότι είναι έτοιμο να βγει στην παραγωγή. Οι διαφορές σε σχέση με αυτό του 2007 εντοπίζονται στο νέο καπό, στα φωτιστικά σώματα, στις χειρολαβές καθώς και στο μεγαλύτερο πίσω παράθυρο. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει επανασχεδιασμένο πορτ μπαγκάζ, νέα φωτιστικά σώματα καθώς και έναν τεράστιο διαχύτη που ενσωματώνει την εξάτμιση. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι τεράστιες αφού έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Μηχανικά θα εφοδιάζεται με έναν 1500αρη 4κύλινδο βενζινοκινητήρα τεχνολογίας Honda Integrated Motor Assist. Η κίνηση θα μεταφέρεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου. Σύμφωνα με την Honda η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου θα αρχίσει τις πωλήσεις του στην Αγγλία το επόμενο καλοκαίρι και θα είναι το πρώτο υβριδικό sport αυτοκίνητο και το πρώτο υβριδικό όχημα πετρελαίου – ηλεκτρισμού στον κόσμο το οποίο θα συνδέεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
F1: O Fernando Alonso για τρία χρόνια στη Ferrari
Ο Ισπανός πιλότος Fernando Alonso από το 2010 και για τα επόμενα τρία χρόνια θα βρίσκεται στο τιμόνι του μονοθέσιου της Ferrari αντικαθιστώντας τον Kimi Raikkonen. Μετά την γνωστοποίηση της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών το «αφεντικό» της Ferrari Stefano Domenicali τόνισε: «Χαιρόμαστε που καλωσορίζουμε στην ομάδα μας έναν οδηγό-νικητή που έχει ήδη αποδείξει την αξία του κατακτώντας δύο πρωταθλήματα. Θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για να δώσουμε στον ίδιο και στον Φελίπε Μάσα ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Είμαστε βέβαιοι πως οι δυο τους θα συνθέσουν το καλύτερο δυνατό δίδυμο για την ομάδα μας». Tο συμβόλαιο του Kimi Raikkonen λέγεται ότι έσπασε με τη μεσολάβηση του νέου κεντρικού χορηγού της Ferrari, της ισπανικής τράπεζας