TOKYO 2009: Toyota

TOKYO 2009: Subaru Hybrid Tourer




TOKYO 2009: Suzusho Supasse-V




TOKYO 2009: Daihatsu e:S




TOKYO 2009: Nissan GT-R




ΤΟΚΥΟ 2009: Lexus LFA επίσημη παρουσίαση

Το μοντέλο παρουσιάστηκε επίσημα ενώ στα πρώτα στοιχεία είναι ότι στο 65% του αμαξώματος χρησιμοποιούνται ανθρακονήματα. Το κιβώτιο που χρησιμοποιείται είναι σειριακό έξι σχέσεων, ενώ υπάρχει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα όπου μεταδίδεται η κίνηση. Ο κινητήρας είναι 4,8 λίτρων διάταξης V10, με απόδοση τους 560 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και ροπή 480 Nm στις 6.800 σ.α.λ. Η σχέση ιπποδύναμης/λίτρο είναι της τάξης των 116,5 ίππων, ενώ ο κόφτης του κινητήρα επεμβαίνει στις 9.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,7 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 325 χ.α.ω. Τέλος, η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 500 μονάδες, ενώ η τιμή του ξεκινά από τις 375.000 δολάρια.


Lotus Exige Scura








Η Lotus θα παρουσιάσει στην έκθεση του Τόκιο την Exige Scura. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί σε πολλά εξωτερικά και εσωτερικά του σημεία μέρη από ανθρακονήματα (ακόμη και στα καθίσματα), ενώ συνολικά θα είναι βαμμένο στο έντονο μαύρο με υφή ματ. Θα υπάρχει επίσης και διακόσμηση με τις λευκές ρίγες, καθώς και τα απαραίτητα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η δύναμη το υπετροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,8 λίτρων θα αγγίζει τους 260 ίππους και η ροπή τα 236 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Για το απόγειο των επιδόσεων, της αίσθησης αλλά και της ασφάλειας, θα υπάρχουν τα συστήματα Lotus Launch Control και Lotus Traction Control που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για την αγωνιστική Exige GT3. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 4,1 δλ. ενώ η τελική σταματά στα 245 χ.α.ω. με την κατανάλωση στα 8,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα και τους ρύπους CO2 στα 199 γρ./χιλιόμετρο, θα κατασκευαστούν μόλις 35 κομμάτια.