H Citroen παρουσίασε σήμερα το C-ZERO που όπως αποκαλύπτει το όνομα του πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα. Το αυτοκίνητο βασίζεται στο i-MiEV της Mitsubishi, εφοδιάζεται και αυτό με τον ίδιο ηλεκτρομαγνητικό κινητήρα 64 ίππων και 18 κιλών ροπής που τροφοδοτείται από 88 μπαταρίες 50Ah η καθεμία, συνολικής αυτονομίας 130 χιλιομέτρων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων μιας ταχύτητας με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται 15 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 130 χλμ. Η πλήρης φόρτισης του διαρκεί 6 ώρες με παροχή απλής οικιακής πρίζας 220V, ενώ χρειάζονται μόλις 30 λεπτά σε παροχή 400V για να φορτίσουν οι μπαταρίες κατά 80%. To Citroen C-ZERO θα αρχίσει τις πωλήσεις του το τελευταίο τετράμηνο του 2010 ενώ μέσα στο 2011 η Citroen θα παρουσιάσει και την πλήρως υβριδική έκδοση του DS5.
Citroen C-ZERO
Ασημένια η Brawn GP το 2010
Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό "Auto Motor und Sport", τα μονοθέσια της ομάδας του Ross Brawn θα βαφτούν στο παραδοσιακό αγωνιστικό χρώμα της Mercedes-Benz - ασημένια του χρόνου, αλλά είναι άγνωστο αν η ονομασία της Brawn GP θα περιλαμβάνει και το όνομα της Mercedes. Αυτό εξαρτάται από το συμβόλαιο της εταιρείας της Στουτγάρδης με τη McLaren. Θεωρητικά, πριν τη λήξη του στο τέλος του 2011, η Mercedes-Benz δεν μπορεί να δώσει το όνομά της σε άλλη ομάδα της F1. Η Mercedes-Benz πάντως λέει ότι δεν υπάρχει ρήξη με τη McLaren - παρότι η τελευταία ξεκίνησε να κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα παραγωγής με κινητήρες της McLaren τα οποία είναι αμέσως ανταγωνιστικά προς τα αντίστοιχα της Mercedes-Benz που πλέον εξελίσσονται από τον γερμανικό οίκο AMG (που πρόσφατα πέρασε στην ιδιοκτησία της Mercedes-Benz), αντί από τη McLaren όπως ίσχυε μέχρι πρόσφατα. Ο Ross Brawn δεν αρνείται τις συζητήσεις με τη γερμανική εταιρεία, λέγοντας: "Η Mercedes είναι πολύ σημαντικό μέρος της ομάδας μας και χωρίς τον κινητήρα δεν θα είχαμε κερδίσει το πρωτάθλημα. Ήταν ο καλύτερος κινητήρας της Formula 1 και διαμορφώσαμε σπουδαία συνεργασία. Εξετάζουμε όλες τις πιθανές επιλογές για το μέλλον αλλά είναι πολύ νωρίς για να ανακοινώσουμε οτιδήποτε".