Ο Giancarlo Fisichella θα αντικαταστήσει τον Luca Badoer στη δεύτερη Ferrari από το Ιταλικό Grand Prix (13/09) και για τους επόμενους τέσσερις αγώνες για το τέλος της φετινής χρονιάς της Formula 1, όπως επιβεβαίωσε δημοσίως η Force India. Η Ferrari έμαθε την περασμένη Τρίτη (01/09) από τους ιατρούς του Felipe Massa ότι ο Βραζιλιάνος οδηγός δεν θα είναι σε θέση να επιστρέψει μέχρι το τέλος του φετινού πρωταθλήματος. Ο ιταλικός Τύπος έγραψε ότι η Ferrari είχε επαφές και με τον Robert Kubica, που αναζητά ομάδα μετά την ανακοίνωση της BMW ότι θα αποχωρήσει στο τέλος του 2009. Ωστόσο στο Μαρανέλο δεν ήθελαν έναν οδηγό που θα οδηγούσε για δύο μήνες για την ομάδα και έπειτα θα έφευγε, έχοντας διαπιστώσει λεπτομέρειες για τη Scuderia. Αντιθέτως, φημολογείται ότι ο G. Fisichella θα παραμείνει του χρόνου στο Μαρανέλο, στη θέση του δοκιμαστή. Ο δοκιμαστής της Force India Vitantonio Liuzzi, που έχει εκκινήσει 39 Grands Prix με τις Red Bull Racing και Scuderia Toro Rosso, προβάλλει ως ο επικρατέστερος υποψήφιος για τη θέση του G. Fisichella στη Μόντσα. "Για κάθε Ιταλό οδηγό μια αγωνιστική θέση στη Ferrari είναι μακροχρόνιο όνειρο και κανείς δεν πρέπει να σταθεί εμπόδιο" είπε ο ιδιοκτήτης της Force India, Vijay Mallya. "Επιπλέον, η συμφωνία θα εξασφαλίσει το μέλλον του Giancarlo με τη Ferrari και θα ήταν λανθασμένο να βάζαμε κάτι τέτοιο σε κίνδυνο, ειδικά δεδομένης της ιδιαίτερα σημαντικής συμβολής του Giancarlo στη Force India."
Mercedes-Benz BlueZero
Το πρωτότυπο Mercedes-Benz BlueZero που είχε παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit τον περασμένο Ιανουάριο θα παρουσιάσει ξανά στην Φρανκφούρτη η Mercedes-Benz αλλά θα είναι πιο κοντά στην έκδοση παραγωγής. Το πρωτότυπο εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου 18 kWh που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 134 ίππων με 32 κιλά ροπή καθώς και με έναν 3κύλινδρο turbo diesel κινητήρα 1.0 λίτρου απόδοσης 67 ίππων. Αυτός ο μοναδικός συνδυασμός επιτρέπει στο E-Cell Plus να ταξιδεύει ως και 100 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα ενώ με την χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ/ώρα.Το ποιο επαναστατικό επίτευγμα του αυτοκινήτου είναι η τεχνολογία επαναφόρτισης. Ένας ειδικός φορτιστής ταχείας φόρτισης 20 kW μπορεί να φορτίσει το E-Cell Plus σε 30 λεπτά ικανά ώστε να διανύσει το αυτοκίνητο 50 χλμ. Αν δεν βιάζεστε, μπορείτε να αφήσετε το αυτοκίνητο να φορτίσει πλήρως μέσα σε μία ώρα. Δυστυχώς, αν το φορτίζεται μέσω απλής οικιακής πρίζας 3.3 kW χρειάζονται περίπου 6 ώρες για έναν πλήρης κύκλο φόρτισης.
SuperLeague Formula
Η ισπανίδα οδηγός Maria de Villota θα γίνει η πρώτη γυναίκα οδηγός στην Superleague Formula αφού υπέγραψε με την Atletico Madrid.
Η Villota θα κάνει ντεμπούτο στο πρωτάθλημα αυτό το Σαββατοκύριακο.
«Αυτή είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία της καριέρας μου μέχρι τώρα» είπε η Μaria της οποίας ο πατέρας Emilio έτρεχε στην F1 στα τέλη της δεκαετίας του 70 και στις αρχές τους 80. «Είμαι από την Μαδρίτη και είναι μεγάλη μου τιμή να αντιπροσωπεύσω την Atletico στη Superleague Formula. Άλλωστε είμαι και οπαδός της ποδοσφαιρικής της ομάδας, της οποίας οι οπαδοί είναι παθιασμένοι και πιστοί ».
«Δοκίμασα το μονοθέσιο τον περασμένο Νοέμβριο και είναι το πιο δυνατό αυτοκίνητο που έχω μέχρι τώρα οδηγήσει. Είναι φανταστικά να οδηγείς έχοντας τόσο δύναμη. Ανυπομονώ να αγωνιστώ»
Η Atletico Madrid είναι 9η στην Superleague Formula έχοντας 120 βαθμούς από τους τρεις πρώτους αγώνες.
www.mariadevillota.com