F1: Στη Renault F1 ο Robert Kubica


Η Renault ανακοίνωσε την Τετάρτη 07/10 ότι από το 2010 ο Robert Kubica θα είναι οδηγός της Renault F1. Τις υπηρεσίες του Πολωνού διεκδικούσε και η Toyota ωστόσο ο 24χρονος επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στη θέση του Fernando Alonso που φεύγει για τη Ferrari. Ο Kubica ήταν ένα από τα δύο κορυφαία ονόματα ελεύθερων οδηγών (μαζί με τον Kimi Raikkonen) της μεταγραφικής αγοράς. Όταν η BMW ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από τη Formula 1 μετά το πέρας της τρέχουσας αγωνιστικής χρονιάς, ο Πολωνός απέκτησε τη δυνατότητα να σπάσει το συμβόλαιό του για το 2010 παρότι η BMW Sauber αγοράστηκε από την ελβετική εταιρεία Qadbak. Ο Robert Kubica υπήρξε μέλος του προγράμματος νέων οδηγών της Renault. Όταν κέρδισε το πρωτάθλημα World Series by Renault το 2005, στο τέλος εκείνου του χρόνου ως ανταμοιβή για τον τίτλο έκανε τις πρώτες του δοκιμές στη Formula 1 με τη Renault R25. "Έχω ιδιαίτερους δεσμούς με τη Renault και είμαι χαρούμενος που θα συνεργάζομαι με την ομάδα από το 2010", είπε ο Πολωνός. "Μοιραζόμαστε με τη Renault τη νοοτροπία νικητή και αισθάνομαι άνετα με την φιλική της ατμόσφαιρα". "Έχω πολύ μεγάλα κίνητρα και ιδιαίτερη αισιοδοξία ότι μαζί μπορούμε να βρισκόμαστε σε κορυφαία θέση του χρόνου και ευελπιστώ ότι θα διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα" κατέληξε ο Kubica, ο οποίος μέχρι στιγμής έχει μία νίκη στη F1 με τη BMW Sauber στο GP Καναδά 2008.

Toyota FT-EV II









Το Toyota FT-EV II προέρχεται από τις λέξεις «Future Toyota Electric Vehicle II» και ακολουθεί το πρωτότυπο FT-86 Concept, αλλά και το FT-EV I, το οποίο παρουσιάστηκε στην προηγούμενη έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Πρόκειται για ένα 4θέσιο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο θα παρουσιαστεί μέχρι το 2012. Το FT-EV II τοποθετείται στη γκάμα της Toyota κάτω από το iQ, έχει μήκος 2,73 μέτρα, πλάτος 1,68 μέτρα και ύψος 1,49 μέτρα. Το όχημα δεν έχει ούτε τιμόνι, ούτε πεντάλ, ενώ δεν έχει σχεδιαστεί να είναι ένα απλό μεταφορικό μέσο μεταφοράς, αλλά ένα προϊόν το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή πληροφοριών. Έτσι το FT-EV II μπορεί να γίνει μέρος ενός δικτύου αυτοκινήτων τα οποία, εκτός από πληροφορίες πλοήγησης μπορούν να μοιράζονται μουσική ή ταινίες. Παράλληλα, μπορεί να συνδεθεί με το οικιακό δίκτυο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως αποθηκευτικό μέσο ενέργειας ή δεδομένων. Πρόκειται για ένα μέσο το οποίο μπορεί να υποστηρίξει τη σχέση μεταξύ ανθρώπων και αυτοκινήτων στην κοινωνία του μέλλοντος. Η αυτονομία του μπορεί να φτάνει τα 90 χιλιόμετρα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 100 χλμ./ώρα.

90 Χρόνια Citroen

Nisaan Land Glider Concept