GP Βελγίου

Στις κατατακτήριες του Βελγίου την μεγάλη έκπληξη έκανε ο Τζιανκάρλο Φισικέλα επικρατώντας στις 2 από τις 3 περιόδους παίρνοντας την 4η pole position στην καριέρα του. Πολύ καλός και ο Χάιντφιλντ, τον οποίο ακολούθησε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο.

1. Φιζικέλα Force India-Mercedes 1:46.308
2. Τρούλι
Toyota 1:46.395
3. Χάιντφελντ
BMW Sauber 1:46.500
4. Μπαρικέλο
Brawn-Mercedes 1:46.513
5. Κουμπίτσα
BMW Sauber 1:46.586
6. Ραϊκόνεν
Ferrari 1:46.633
7. Γκλοκ
Toyota 1:46.677
8. Φέτελ
RBR-Renault 1:46.761
9. Γουέμπερ
RBR-Renault 1:46.788
10. Ρόσμπεργκ
Williams-Toyota 1:47.362
11. Σούτιλ
Force India-Mercedes
12. Χάμιλτον
McLaren-Mercedes
13. Αλόνσο
Renault
14. Μπάτον
Brawn-Mercedes
15. Κοβαλάινεν
McLaren-Mercedes
16. Μποεμί
STR-Ferrari
17. Αλγκερσουάρι
STR-Ferrari
18. Νακαζίμα
Williams-Toyota
19. Γκροσζάν
Renault
20.
Μπαντοέρ Ferrari

Hyundai ix35

Το πρώτο video από το ολοκαίνουργιο Hyundai ix35 ή Tucson ix που λέγεται στην Νότια Κορέα έχει ήδη αρχίσει να προβάλεται. Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο σε λίγες ημέρες στην Φρανκφούρτη ενώ στην χώρα μας αναμένεται να έρθει μέχρι το τέλος του χρόνου. Δείτε το video.



SAAB 9-5

Η Saab ανακοίνωσε επίσημα το νέο 9-5 που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Ως το ποιο προηγμένο Saab τόσο τεχνολογικά όσο και σχεδιαστικά το νέο 9-5 δεν θυμίζει και πολύ το προηγούμενο μοντέλο μιας και ο σχεδιασμός του εμπνεύστηκε από το Aero X concept. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα Epsilon II της General Motors, που χρησιμοποιεί και το Opel Insignia και τεχνολογικά διαθέτει σύστημα keyless, ενεργά φωτιστικά σώματα Bi-Xenon, head-up LED display που προβάλει πληροφορίες πάνω στο παρμπρίζ, μεγάλες οθόνες 8″, ηχοσύστημα Harman Kardon, δερμάτινα καθίσματα, ένα “ενεργό σασί” όπου προσαρμόζει σε πραγματικό χρόνο την απόσβεση των αναρτήσεων, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης eLSD, καθώς και το γνωστό πλέον σύστημα τετρακίνησης X-Wheel Drive (XWD). Ο χώρος των αποσκευών ανέρχεται στα 513 λίτρα.Μηχανικά στην αρχή τουλάχιστον, θα είναι διαθέσιμο με 3 κινητήρες, 2 βενζίνης (2.0 λίτρων turbo 220 ίππων και 2.8 λίτρων V8 300 ίππων με 40 κιλά ροπή) και 1 πετρελαίου 2.0 λίτρων turbo 160 ίππων. Στο μέλλον θα προστεθεί και ένας entry κινητήρας 1600cc πετρελαίου 180 ίππων καθώς και ένας 2.0λιτρος κατανάλωσης βιοαιθανόλης E85. Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν την Άνοιξη του 2010.