Το μοντέλο παρουσιάστηκε επίσημα ενώ στα πρώτα στοιχεία είναι ότι στο 65% του αμαξώματος χρησιμοποιούνται ανθρακονήματα. Το κιβώτιο που χρησιμοποιείται είναι σειριακό έξι σχέσεων, ενώ υπάρχει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα όπου μεταδίδεται η κίνηση. Ο κινητήρας είναι 4,8 λίτρων διάταξης V10, με απόδοση τους 560 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και ροπή 480 Nm στις 6.800 σ.α.λ. Η σχέση ιπποδύναμης/λίτρο είναι της τάξης των 116,5 ίππων, ενώ ο κόφτης του κινητήρα επεμβαίνει στις 9.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,7 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 325 χ.α.ω. Τέλος, η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 500 μονάδες, ενώ η τιμή του ξεκινά από τις 375.000 δολάρια.