H νέα 928 θα έχει έντονο GT χαρακτήρα με το κινητήρα να βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρός άξονα ώστε να υπάρχει περισσότερος χώρος για τις αποσκευές αλλά και για τους επιβάτες. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τον V8 των 4,8 lt της Panamera, σε ατμοσφαιρικές και turbo εκδόσεις που θα αποδίδουν από 400 έως 500 PS. Εκτός από τις κλασικές πισωκίνητες εκδόσεις θα υπάρξουν και τετρακίνητες που θα προσφέρονται μόνο με τον κορυφαίο σε απόδοση turbo κινητήρα. Εκτός από τον V8 κινητήρα όμως υπάρχουν σκέψεις για την παραγωγή και υβριδικής έκδοσης που θα βασιστεί στην αντίστοιχη της Cayenne. Το πιο πιθανό είναι η υβριδική της διάταξη να αποτελείται από τον τρίλιτρο V6 του Audi S4 (με 370 PS) που θα συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 38 kW. Από πλευράς κόστους η νέα 928 θα τοποθετείται ανάμεσα στη φτηνότερη 911 και στην ακριβότερη Panamera στοχεύοντας απευθείας στις αντίστοιχες προτάσεις των Ferrari και Aston Martin. Αν τελικά δοθεί το πράσινο φως οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το 2012.