Ξεκίνησε ως "149" ώστε να παραπέμπει άμεσα στο αυτοκίνητο που θα αντικαταστούσε. Πολύ γρήγορα βέβαια μετονομάστηκε σε "Milano" ακολουθώντας το πρόσφατο -τότε- παράδειγμα της μικρότερης MiTo. Σήμερα ο αντικαταστάτης της 147 αλλάζει για μια ακόμη φορά όνομα καταλήγοντας έστω και καθυστερημένα στο πολλά υποσχόμενο Giulietta. Παραπέμποντας λοιπόν στο ένδοξο παρελθόν της ιταλικής φίρμας η μικρομεσαία Alfa Romeo φιλοδοξεί να επιστρέψει στην κορυφή της κατηγορίας της. Αναλυτικότερα η εντυπωσιακή Alfa θα φτάνει σε μήκος τα 4,35 μέτρα ξεπερνώντας κατά 13 εκατοστά την απερχόμενη 147 και το σημαντικότερο ανταγωνιστή της στην κατηγορία που δεν είναι άλλος από το VW Golf. Στο εσωτερικό τα κυκλικά όργανα ελέγχου που κατά κανόνα χρησιμοποιεί η ιταλική φίρμα στις προτάσεις της θα πρωταγωνιστούν στη Giulietta χωρίς ωστόσο να "κρύβουν" τη σχεδιαστική συγγένεια με την αντίστοιχη πρόταση της Lancia. Σε ότι αφορά τους κινητήρες οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της μικρομεσαίας Alfa Romeo θα ξεκινούν από τα 1.400 κ.εκ., παράγοντας με την βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων 120 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας πρόκειται να συναντήσουμε το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1.742 κ.εκ., η ισχύς του οποίου θα φτάνει μέχρι τους 230 ίππους. Η εμπορική διάθεση της Giulietta θα ξεκινήσει από την Ιταλία τον Μάρτιο του 2010 ενώ μέχρι το καλοκαίρι του ίδιου έτους αναμένεται να λανσαριστεί και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.