Μετά τα Logan και Sandero ήλθε και η σειρά του νέου SUV μοντέλου της ρουμάνικης εταιρείας. Το Duster θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Pitesti στη Ρουμανία ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2010. Η τετρακίνηση που προέρχεται από την Nissan, λειτουργεί σε τρεις θέσεις, με ανάλογο χειριστήριο που θα βρίσκεται στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Στη θέση 4x2 η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά εμπρός βοηθώντας έτσι στην οικονομικότερη κίνηση εντός πόλης. Στη λειτουργία Auto η κίνηση μεταδίδεται εμπρός και όταν κριθεί απαραίτητο μέρος αυτής μεταδίδεται και στον πίσω άξονα (έως 50/50% μεταξύ των δύο αξόνων). Στη θέση Lock η μετάδοση «κλειδώνει» στο ποσοστό 50/50% εμπρός/πίσω για πιο δύσκολες συνθήκες όπως λάσπη ή χιόνι. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4,31 μέτρα μήκους και 1,82 μέτρα πλάτους (συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών καθρεπτών) ενώ το βάρος του αυτοκινήτου θα ξεκινά από τα 1.180 κιλά για την δικίνητη έκδοση και από τα 1.280 κιλά για την τετρακίνητη.
Η Dacia υπόσχεται εσωτερικούς χώρους παραπλήσιους με αυτούς του Logan τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, ενώ από πλευράς χώρου αποσκευών αυτός θα είναι της τάξης των 475 λίτρων. Όπως αναφέρει η Dacia στο σχετικό δελτίο τύπου το ύψος από το έδαφος θα είναι ελαφρώς περισσότερο από τα 200 χιλιοστά, ενώ οι τιμές για τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής θα είναι 30 και 35 μοίρες αντίστοιχα. Από πλευράς κινητήρων το Duster θα διατίθεται τόσο με βενζινοκινητήρα όσο και με δύο πετρελαιοκινητήρες. Ο βενζινοκινητήρας θα είναι 1,6 λίτρων 16βάλβιδος με 110 ίππους, και ο πετρελαιοκινητήρας θα είναι επίσης 1,6 λίτρων dCi με 85 ή 105 ίππους. Ακριβή στοιχεία για επιδόσεις και καταναλώσεις δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, όμως η Dacia αναφέρει ότι στην περίπτωση των δικίνητων εκδόσεων οι ρύποι CO2 θα είναι κάτω από τα 140 γρ./χιλιόμετρο, ενώ στις τετρακίνητες θα είναι κάτω από τα 150 γρ./χιλιόμετρο.